Poziv za dostavu ponude za nabavu stolica za UO Trogir

 

 

OBRTNIČKA KOMORA

SPLITSKO-DALMATINSKE ŽUPANIJE

UDRUŽENJE OBRTNIKA TROGIR

Ulica dr. Franje Tuđmana 26

21 220 Trogir

Tel./fax: 021 884 452

e-mail: udruzenje.obrtnika.trogir@st.t-com.hr

Broj: 9/2018

Trogir, 10. siječnja 2018.

 

Na temelju odluke Upravnog odbora Udruženja obrtnika Trogir broj 96/2017 i 485/2017 i 535/2017,

Udruženje obrtnika Trogir objavljuje  

POZIV ZA DOSTAVU PONUDE

  za nabavu stolica

Naručitelj: Udruženje obrtnika Trogir, Ulica dr. Franje Tuđmana 26, 21220 Trogir

Predmet nabave: Konferencijske stolice i uredska stolica po slijedećoj specifikaciji

  1. Konferencijska stolica, kom 20

Ergonomski oblikovano sjedište i naslon. Postolje, 4 noge, izrađeno u metalnoj kromiranoj čvrstoj

konstrukciji (isključena „skije“ izvedba“).

Sjedalo i naslon od drvenog materijala izrađeni u jednom dijelu, tapecirani eko kožom.

Dimenzije:

– visina stolice: minimalno 80 cm

– širina stolice: minimalno 43 cm

– dubina sjedišta: minimalno 40 cm

– visina sjedišta: minimalno 43 cm

– širina sjedišta: minimalno 43 cm

Nosivost:  minimalno  110 kg

Boja: capuccino, alternativno bež.

 

  1. Uredska stolica, kom 1

Ergonomski oblikovano sjedište i naslon. Okretna s rukonaslonima. Baza petokraka s kotačićima.

Sjedalo i naslon podesive visine i nagiba. Ugrađena lumbalna potpora.

Sjedalo i naslon tapecirani kvalitetnom tkaninom otpornom na habanje. Struktura sjedala: PU pjena

Dimenzije

– visina sjedišta: u rasponu 45-53 cm

– dubina sjedala: minimalno 45 cm

– širina sjedišta: minimalno 49 cm

– visina naslona: minimalno 56 cm

– širina naslona: minimalno 49 cm

Nosivost: min 110 kg

U cijenu ponude mora biti uračunata dostava i montaža.

Cijena ponude: u kunama; iskazana bez PDV-a, posebno iskazan PDV i ukupna cijena s PDV-om.

Rok za dostavu ponude: 15.01.2018.

Rok važenja ponude: najmanje 100 dana od isteka roka za dostavu ponude

Kriterij odabira ponude: najbolji odnos cijene i kvalitete

Dokaz sposobnosti: Izvadak iz sudskog, obrtnog, strukovnog ili drugog odgovarajućeg registra koji ne smije biti stariji od tri  mjeseca od dana objave poziva. Naručitelj zadržava pravo tražiti dokaze financijske sposobnosti odnosno dokaza o solventnosti prilikom odabira ponude, ne starije od 30 dana od objave poziva. Ponuditelji mogu biti fizičke i pravne osobe.

Mjesto isporuke i montaže: Udruženje obrtnika Trogir, Ulica dr. Franje Tuđmana 26, 21220 Trogir

Obavijest o odabiru ponude: u roku 15 dana od isteka roka za dostavu ponude

Način realizacije nabave: Narudžbenica.

Rok izvršenja: 90 dana od dana izdavanja narudžbenice.

Jamstveni rok: dvije godine

Posebne odredbe: Udruženje obrtnika Trogir nije obveznik Zakona o javnoj nabavi.

Naručitelj zadržava pravo ne prihvatiti niti jednu ponudu bez obveze snošenja troškova ponuditeljima za dostavljanje ponude.

Predsjednica Udruženja:

Marija Hell