|
OBRTNIČKA KOMORA
SPLITSKO-DALMATINSKE ŽUPANIJE
UDRUŽENJE OBRTNIKA TROGIR
Ulica dr. Franje Tuđmana 26
21 220 Trogir
Tel./fax: 021 884 452
e-mail: udruzenje.obrtnika.trogir@st.t-com.hr
Broj: 9/2018
Trogir, 10. siječnja 2018.
Na temelju odluke Upravnog odbora Udruženja obrtnika Trogir broj 96/2017 i 485/2017 i 535/2017,
Udruženje obrtnika Trogir objavljuje
POZIV ZA DOSTAVU PONUDE
za nabavu stolica
Naručitelj: Udruženje obrtnika Trogir, Ulica dr. Franje Tuđmana 26, 21220 Trogir
Predmet nabave: Konferencijske stolice i uredska stolica po slijedećoj specifikaciji
- Konferencijska stolica, kom 20
Ergonomski oblikovano sjedište i naslon. Postolje, 4 noge, izrađeno u metalnoj kromiranoj čvrstoj
konstrukciji (isključena „skije“ izvedba“).
Sjedalo i naslon od drvenog materijala izrađeni u jednom dijelu, tapecirani eko kožom.
Dimenzije:
– visina stolice: minimalno 80 cm
– širina stolice: minimalno 43 cm
– dubina sjedišta: minimalno 40 cm
– visina sjedišta: minimalno 43 cm
– širina sjedišta: minimalno 43 cm
Nosivost: minimalno 110 kg
Boja: capuccino, alternativno bež.
- Uredska stolica, kom 1
Ergonomski oblikovano sjedište i naslon. Okretna s rukonaslonima. Baza petokraka s kotačićima.
Sjedalo i naslon podesive visine i nagiba. Ugrađena lumbalna potpora.
Sjedalo i naslon tapecirani kvalitetnom tkaninom otpornom na habanje. Struktura sjedala: PU pjena
Dimenzije
– visina sjedišta: u rasponu 45-53 cm
– dubina sjedala: minimalno 45 cm
– širina sjedišta: minimalno 49 cm
– visina naslona: minimalno 56 cm
– širina naslona: minimalno 49 cm
Nosivost: min 110 kg
U cijenu ponude mora biti uračunata dostava i montaža.
Cijena ponude: u kunama; iskazana bez PDV-a, posebno iskazan PDV i ukupna cijena s PDV-om.
Rok za dostavu ponude: 15.01.2018.
Rok važenja ponude: najmanje 100 dana od isteka roka za dostavu ponude
Kriterij odabira ponude: najbolji odnos cijene i kvalitete
Dokaz sposobnosti: Izvadak iz sudskog, obrtnog, strukovnog ili drugog odgovarajućeg registra koji ne smije biti stariji od tri mjeseca od dana objave poziva. Naručitelj zadržava pravo tražiti dokaze financijske sposobnosti odnosno dokaza o solventnosti prilikom odabira ponude, ne starije od 30 dana od objave poziva. Ponuditelji mogu biti fizičke i pravne osobe.
Mjesto isporuke i montaže: Udruženje obrtnika Trogir, Ulica dr. Franje Tuđmana 26, 21220 Trogir
Obavijest o odabiru ponude: u roku 15 dana od isteka roka za dostavu ponude
Način realizacije nabave: Narudžbenica.
Rok izvršenja: 90 dana od dana izdavanja narudžbenice.
Jamstveni rok: dvije godine
Posebne odredbe: Udruženje obrtnika Trogir nije obveznik Zakona o javnoj nabavi.
Naručitelj zadržava pravo ne prihvatiti niti jednu ponudu bez obveze snošenja troškova ponuditeljima za dostavljanje ponude.
Predsjednica Udruženja:
Marija Hell