Poziv za dostavu ponude za nabavu stolica – UO Trogir

 

 OBRTNIČKA KOMORA SPLITSKO-DALMATINSKE ŽUPANIJE

UDRUŽENJE OBRTNIKA TROGIR

Ulica dr. Franje Tuđmana 26

21 220 Trogir

Tel./fax: 021 884 452

e-mail: udruzenje.obrtnika.trogir@st.t-com.hr

Broj: 489/2017

Trogir, 05.prosinca 2017.

Na temelju odluke Upravnog odbora Udruženja obrtnika Trogir broj 96/2017 i 485/2017.,

Udruženje obrtnika Trogir objavljuje  

 POZIV ZA DOSTAVU PONUDE NA POZIV

  za nabavu stolica

Naručitelj: Udruženje obrtnika Trogir, Ulica dr. Franje Tuđmana 26, 21220 Trogir

Predmet nabave: Konferencijske stolice

SPECIFIKACIJE

  1. Konferencijska stolica, kom 20

Ergonomski oblikovano sjedište i naslon. Postolje, 4 noge, izrađeno u metalnoj kromiranoj čvrstoj

konstrukciji (isključena „skije“ izvedba“).

Sjedalo i naslon od kvalitetnog drvenog materijala (poželjno izrađeni u jednom dijelu)

tapeciranog eko kožom.

Dimenzije:

– visina stolice: minimalno 80 cm

– širina stolice: minimalno 47 cm

– dubina sjedišta: minimalno 43 cm

– visina sjedišta: minimalno 43 cm

– širina sjedišta: minimalno 47 cm

Nosivost:  minimalno  110 kg

Boja: bež,  alternativno capuccino ili authentic hrast smeđi

U cijenu ponude mora biti uračunata dostava i montaža.

Cijena ponude: u kunama; iskazana bez PDV-a, posebno iskazan PDV i ukupna cijena s PDV-om.

Rok za dostavu ponude: 11.12.2017.

Rok važenja ponude: najmanje 40 dana od isteka roka za dostavu ponude

Kriterij odabira ponude: najniža cijena

Dokaz sposobnosti: Izvadak iz sudskog, obrtnog, strukovnog ili drugog odgovarajućeg registra koji ne smije biti stariji od tri  mjeseca od dana objave poziva. Naručitelj zadržava pravo tražiti dokaze financijske sposobnosti odnosno dokaza o solventnosti prilikom odabira ponude, ne starije od 30 dana od objave poziva. Ponuditelji mogu biti fizičke i pravne osobe.

Mjesto isporuke i montaže: Udruženje obrtnika Trogir, Ulica dr. Franje Tuđmana 26, 21220 Trogir

Obavijest o odabiru ponude: u roku 15 dana od isteka roka za dostavu ponude

Način realizacije nabave: Narudžbenica.

Rok izvršenja: 30 dana od dana izdavanja narudžbenice.

Jamstveni rok: dvije godine

Posebne odredbe: Udruženje obrtnika Trogir nije obveznik Zakona o javnoj nabavi

 

Predsjednica Udruženja:

Marija Hell

 

SPLITSKO-DALMATINSKE ŽUPANIJE

UDRUŽENJE OBRTNIKA TROGIR

Ulica dr. Franje Tuđmana 26

21 220 Trogir

Tel./fax: 021 884 452

e-mail: udruzenje.obrtnika.trogir@st.t-com.hr

Broj: 488/2017

Trogir, 05.prosinca 2017.

Na temelju odluke Upravnog odbora Udruženja obrtnika Trogir broj 96/2017 i 485/2017., Udruženje obrtnika Trogir objavljuje  

 POZIV ZA DOSTAVU PONUDE NA POZIV

  za nabavu stolice

 Naručitelj: Udruženje obrtnika Trogir, Ulica dr. Franje Tuđmana 26, 21220 Trogir

Predmet nabave: uredska stolica

SPECIFIKACIJE

Uredska stolica, kom 1

Ergonomski oblikovano sjedište i naslon.

Okretna s rukonaslonima. Baza petokraka s kotačićima.

Sjedalo i naslon podesive visine i nagiba. Ugrađena lumbalna potpora.

Sjedalo i naslon tapecirani kvalitetnom tkaninom otpornom na habanje.

Struktura sjedala: PU pjena

Dimenzije

– visina sjedišta: u rasponu 45-53 cm

– dubina sjedala: minimanlno 45 cm

– širina sjedišta: minimalno 49 cm

– visina naslona: minimalno 56 cm

– širina naslona: minimalno 49 cm

Nosivost: min 110 kg

 Cijena ponude: u kunama; iskazana bez PDV-a, posebno iskazan PDV i ukupna cijena s PDV-om.

Rok za dostavu ponude: 11.12.2017.

Rok važenja ponude: najmanje 40 dana od isteka roka za dostavu ponude

Kriterij odabira ponude: najniža cijena

Mjesto isporuke i montaže: Udruženje obrtnika Trogir, Ulica dr. Franje Tuđmana 26, 21220 Trogir

Obavijest o odabiru ponude: u roku 15 dana od isteka roka za dostavu ponude

Način realizacije nabave: Narudžbenica.

Rok izvršenja: 30 dana od dana izdavanja narudžbenice.

Jamstveni rok: dvije godine

Posebne odredbe: Udruženje obrtnika Trogir nije obveznik Zakona o javnoj nabavi

 

Predsjednica Udruženja:

Marija Hell